Saturday 7 July 2012

semalam story...(n_n)


Salam kasih dan salam sayang buat awak....
Entah apa yang ingin dicoretkan di teratak Miss Yaya kali ini....
Mungkin boleh dikongsikan sedikit kebahgiaan semalam....
Urmmm happy sangat semalam sebab dapat lepaking and berbualing dengan dia semalam...(bajet ayat power BI – hancus sudah bahasaku) (^_^)....hohoholicks...
Happy sangat sebab dia kelakar dan suka bercerita....saya pula suka mendengar cerita...
Dapat keluar makan sama-sama dan terima kasih coz belanja makan yek....
Tapi awakkk kedai tu seram kot...macam kedai B...an kn3....ishhhh seram betoiii...
Tapi sebab dah lapar sangat bedal jew la kan...hihihi...
Thanks coz bagi minyak wangi 2 yek....tapi saya tak suka pakai minyak wangi....
Oleh sebab awak yang bagi...saya pakai gak....tapi letak cikit jew kat tangan...hihihi
Apa yang penting????kerjasama.....hihihi opssss silap la..apa yang penting.....saya guna kan jugak minyak wangi 2...hihhi
Urmmmmm ooooo nak jawab soalan semalam tu kan....hihihi
Nak jawab semalam...malu la....hihihi saya kan seorang yang pemalu (bajet malu sangat la kan)hihihi
Awakkk.....urmmmm macam mana boleh suka kan....
Susah gak soalan tu....exam fom 6 xsusah dr soalan awak tu...hihihi
Okkk....
Macam ini....
Suka tu datang sendiri....
Datang tanpa paksaan...
Tanpa disuruh.....
Jadi sukar nak cakap macam mana boleh suka...
Tapi kalau Tanya saya....
Kenapa saya suka awak...
Jujur saya cakap....saya suka kesederhanaan awak....
Saya suka senyuman awak....
Saya suka nilai ‘X’ dalam diri awak...
Apa nilai ‘X’ tu kan...mesti awak nak tahu kan....hihihi...
Sabarlah ye...biar tiba masanye..awak sendiri akan tahu nilai ‘X’ apa yang saya suka dalam diri awak...
Tak perlu saya ungkapkan....sebab saya sendiri nak awak rasainya...(^_^)
Awakkk sayang itu tak semestinye perlukan masa..kasih itu tak semestinye dipersoalkan...
Kadangkala....bila kita kenal seseorang tu lebih lama...tapi kita tetap akan gagal memiliki sayang dan kasih dia kan....???
Awakkk......(^_^)
Kasih sayang itu tak perlu ditunjukkan...
Tapi kita perlu merasainya melalui hati...
So untuk apa saya ceritakan sayang ini pada awak...
Sebab saya nak awak sendiri rasai sayang saya pada awak...
Awakkk.....
Awak....(^_^) awakkk bucuk la...hihihihi
Hohoholicks.......
Awakkk Terima Kasih ye....
Terima Kasih untuk segala-galanya... (n_n)
Terims kasih untuk bahgiakan hari-hari saya...(^_^)..
Cc : khas buat awakk....my ustaz....hihihi

No comments:

Post a Comment