Saturday 23 June 2012


Makna dibalik senyum itu telah aku temui...
Tapi....ia masih dingin...
Masih rapuh...
Masih sukar untuk aku terangkan..
Dia.....
Terlalu bersahaja....
Kadangkala  kata-kata sayang meniti dibibirnya...
Kadangkala  dia sendiri tidak faham maksud sayang yang dia ungkapkan...
Aku mulai keliru dengan sikapnya....
Aku mulai bosan melayan kerenahnya....
Sikapnya dan kata-katanya tidak sama seperti selalu...
Aku sendiri tidak mengerti...
Kalau la dia dapat mengerti hati ini terlalu kecewa dengan sikap dia...
Hati ini terluka dengan sendiwara dia....
Andai hatinya dulu pernah terluka kerana insan lain...
Haruskah dia meletakkan aku sebagai sasaran dendamnya....
Aku tidak betah lagi....
Aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan....
Aku mulai keliru dengan sikap dia...
Aku mulai ingin menjauh dari diri dia....
Tapi kadangkala hati dan fikiran ini terfikir...
Adakah bisa dia terus meniti kehidupan dia tanpa aku..
Jawapan itu harus aku cari...
Andai satu masa nanti aku sudah temui jawapan yang aku cari itu...
Ye......awakkk.....
Saya sudi lepaskan awakkkk...
Sebab masa itu,.....
Saya dah yakin....
Bahawa....tanpa saya....awak bisa teruskan kehidupan ini....
(^~^)

No comments:

Post a Comment