Thursday 28 June 2012

Lepaskan ku Pergi.....(n_n)

Apa ertinya sayang andai sayang itu tidak kau mengerti....
Apa ertinya kasih andai kasihku ini tidak kau hargai...
Aku bagaikan seorang pengemis....yang mengemis sayang darimu...
Adakah aku hanya sandaran kasih mu padanya???
Aku mulai lelah bersabar dengan kerenahmu...
Aku mulai temui jalan buntu...
Sayang....hatiku kosong...hatiku sangat terluka....
Bisakah kau melepaskan ku pergi.....
Lepaskan aku pergi agar kau bisa terus mencari cinta sucimu dari dia....
Sayang kau tidak bisa memilik dua jiwa dalam satu hati...
Melepaskan ku mungkin berat untuk mu..
Tapi itu lah yang harus kau lakukan....
Kegembiraan mu adalah kunci kegembiraanku....
Sayang.....andai satu hari nanti kita bertemu kembali....
Aku berharap kita tetap menjadi kawan sejati....
(n_n)................(^_^)


No comments:

Post a Comment