Wednesday 14 September 2011

My BFF....rOSe


   MY BFF 2….
ROSE SALWANI….anak bongsu….
Tengok la gaya dia post manjakan…
Manjalara…hahaha gurau je Ewa ok…..
Nickname dia Ewa,Rose @ Wanie…
Tapi kami SOFARZ suka panggil dia Ewa @ Rose jew…..
Aku suka panggil dia budak busuk @ Ewa buley…hahaha
Otak dia pun gila-gila gak…sempoii ooooOOO…..hihihi
Hobi dia ketawa….dia selalu akan cakap ngekk btoii…
Hahahaha….ewa-ewa….
Class kau ewa…..hihihi….
Dia pindah sekolah masa form 4…
Ala….sedihnya masa tu…hilang ahli group kami seorang,
Tapi kami tetap berhubung sampai sekarang,
Ala..sekarangkan teknologi dah canggih…
Macam-macam ada (iklan astro) hihiiii….
Ewa..sorang gadis yang tomey..(wet raya bg lebih sikit kat aku ok,aq puji unk nie ewa……)huahuahua
My bff Ewa…weyyy ketawa tak mau banyak-banyak sangat tau,nanti lalat masuk dalam mulut unk…kan susah nanti,tapi sedap gak kan Ewa….unk dapat makan satay lalat…perhh hingga menjilat kuku kaki.opsssss……
Terlebih pulak kame…..
Aku ada kata-kata untuk unk Ewa…

@@@@@@@@@@

Ewa……
Tika kau pergi,
Rindu muncul dihati ini…
Tika kau ucap kata GUD BYE,
Hati ini merintih sepi…
Tika kau ketawa berseri,
Hati ini berbunga tidak terperi…
Tika kau menangis seorang diri,
Ingatlah kau ada aku disisi…
Andai kau kawen nanti,
Jangan lupa undang aku disini…
Ingat sama aku yang cute nie…
Hahaha sekian untuk BBF aku Ewa….






No comments:

Post a Comment