Sunday 11 September 2011

DIA.....


Aku mengenalimu dengan satu nama iaitu CINTA….
Aku abadaikan kau dalam hati aku dengan satu gelaran iaitu SAYANG…
Aku adakan satu ruang untukmu dihatiku iaitu RUANG RINDU…
Aku sematkan KASIH DAN SAYANG MU dijwaku…
Aku hiasi bibit-bibit ayat cinta mu dengan penuh warna-warni…
Aku letakkan setiap memori kita di tempat teratas dalam bayangan RINDU ku…
                                                                                 
TAPI kini….
Tika cinta kita kian pudar….
Aku gengam janjimu….
Tapi aku tetap dipersalahkan….
Aku dianggap curang…
Aku dianggap pendusta…
Cintaku kau anggap palsu….
Kasih sayangku kau letak ke tepi….
Janjimu dulu hanya tinggal janji…

AKU atau KAU yang berubah kini????
SAYANG….jika ini yang kau pinta…
Aku rela lepaskanmu…
Terbanglah sayang….
Terbanglah kemana yang kau inginkan pergi....
Kini kau aku bebaskan…

No comments:

Post a Comment