Saturday 31 December 2011

CORETAN HATI...

CORETAN HATI….
Kekasihku….
Ku tidak pernah pergi menjauh darimu,
Walaupun sedetik, sesaat, seminit, aku sentiasa megingatimu,
Sayangku padamu setinggi gunung kinabalu,
Bahkan lebih tinggi darinya,
Engkau ku tempatkan di carta hati paling atas,
Tiada siapa dapat mengubahnya,

Kekasihku…
Aku sentiasa merinduimu,
Biarpun engkau tidak ku lihat,
Tapi kenangan antara kita tetap utuh (kekal) abadi di hati,
Aku sentiasa melihat bintang dilangit,
Cantik tidak terkata, indah bagaikan di syurga,
Wajahmu berlari-lari bersama bintang dilangit,
Silih berganti wajahmu hadir,
Aku semakin rindu,
Ingin ku petik,
Ku takut pincang akhirnya,
Ingin terus melihat,
Hati semakin rindu,
Rindu yang tidak tertanggung.

Kekasihku…
Dugaan yang hadir tidak henti,
Semakin hari…semakin hebat dugaan yang hadir,
Namun cintaku padamu masih utuh...
Tidak pernah goyah walau sesaat…

Kekasihku….
Percayalah hati ini hanya milikmu seorang,
Tiada siapa dapat mengantikan tempatmu di hatiku.
Badai yang hadir tidak pernah melemahkan semangat cintaku padamu...
Ku yakin suatu hari nanti bahagia akan hadir untuk ku..

Kuharap engkau ada di sisiku...^_^ disaat aku megecapi bahagia….

(n_n)….Copy paste dari Fadyanur….(n_n)

No comments:

Post a Comment